mammasklagmat

Direktlänk till inlägg 30 november 2010

Nybörjar mamma.

Av Ann-sofie - 30 november 2010 20:08

Idag vid matbordet, efter ännu en liten klagan på min mat sa jag till mina tonårsbarn att "nä nu ska jag ta och börja blogga om alla era kommentarer om min mat". Tänk att dom aldrig kan vara nöjda samtidigt utan det är alltid någon som har någon negativt att säga.

Jag brukar säga att man skulle ta och byta barn vid matdags så kan jag utfodra  några grannungar som inte har "tröttnat" på mina "matkonster" (eller floppar).


Idag stekte jag Rödspätta med salt och vitpeppar. När dom var färdiga hällde jag i grädde som fick sjuda med tills det blev lite tjockare, mums.
Till det serverades kokt potatis och broccoli.

Och nu till det roliga, kommentarerna jag fick:  

1. Va har du inte skalat fisken, det är ju skinn kvar, den är slemmig.

Svar: Fisken är ju rensad, finns inget skinn på den, grrrr.

2. Blää såsen ser ut som spya!

Svar: Hahaha


Betyget blev 2,5 toast av 5, enligt ungarna.

Får se vad det blir imon för "smarrigt".


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards